• Het vervolg

    Tussen nu en de lancering van ons genootschap gaan we alvast op zoek naar mensen die een belangrijke gebeurtenis hebben meegemaakt. En die dat graag op een bijzondere wijze willen vastleggen. Oftewel we gaan op zoek naar de eerste klanten voor The Storytelling Watch Society.

  • Bekendheid

    Help jij, als Founding Father of lid van The Storytelling Watch Society, mee met zoeken naar onze eerste klanten? Zou jij daar ook je netwerk voor willen inzetten?

  • Platform

    Deze site evolueert na deze crowdfundings-actie naar een platform voor mensen van over de hele wereld die hun herinnering koesteren. Die hun verhalen willen delen met anderen.

  • Kiezen

    Ook wordt dat platform de plek waar potentiële klanten straks de gewenste uitvoering van hun horloge kunnen kiezen. En de kunstenaar die met het verhaal als inspiratiebron de tekst, tag of teken gaat schrijven en ontwerpen. Op het horloge en de cassette.

  • Mond-tot-mond

    De reputatie van The Storytelling Watch Society willen we vestigen door mond-tot-mond reclame. Door het bijzondere horloge waar men trots op is. Met de tekst en het ontwerp dat onze kunstenaars speciaal voor hen gemaakt hebben. Een concept dat uniek is in de wereld. Doe jij ook mee aan die mond-tot-mondreclame?

  • Pop-up stores

    The Storytelling Watch Society duikt straks ook op in pop-up stores in belangrijke winkelstraten van wereldsteden. Deze pop-up stores worden winkels vol herinneringen. Met wanden vol foto’s.